Zakaj sobno kolo?

kolo_11

.

Zakaj uporabljati sobno kolo doma?


- Vadba na sobnem kolesu je zelo priporočljiva za ljudi z večjo telesno težo, ker ne obremenjuje sklepov.

- Izboljšali si boste tako fizično kot psihično stanje.

- Vadite lahko ob najljubšem filmu ali glasbi, ne glede na vremenske pogoje.

- Porabite bistveno manj časa kot bi hodili v fitnes, saj čas, ki ga porabite za pot do fitnesa in nazaj že izkoristite za vadbo.



Učinki treninga na sobnem kolesu!


- Izboljšanje kardio-vaskupalrnega sistema: s tem si boste bistveno zmanjšali tveganje srčne kapi.

- Kondicija in vzdržljivost: z vstrajnostjo in redno vadbo, si boste bistveno izboljšali kondicijo in vzdržljivost.

- Psihična sprostitev: vadba na sobnem kolesu izredno blagodejno vpliva na vaše psihično počutje, saj lahko vadite ob najljubši glasbi ali si med vadbo pogledate najljubši film.

- Hujšanje: znano je, da vadba na sobnem kolesu stimulira mnogo mišično živčnih sistemov, kar pripomore k večji porabi kalorij. V 30 minutah vadbe lahko porabite tudi do 700 kalorij. Zato je vadba na sobnem kolesu zelo primerna za močnejše, ki bi radi shujšali, saj je znano tudi da med vadbo NE obremenjujemo sklepov in zato je možnost poškodbe nična.

- Rehabilitacija po poškodbah: vadba na sobnem kolesu zaradi možnosti prilagajanja vaši velikosti omogoča, da med vadbo ne obremenjujemo hrbtenice in ostalih sklepov. Pred rehabilitacijsko vadbo, vam svetujemo, da se posvetujte z osebnim zdravnikom.

- Vadba med nosečnostjo: vadba na sobnem kolesu ne vsebuje nobenih škodljivih skokov ali gibov in je zato tudi primerna za vadbo med nosečnostjo. Vendar vam priporočamo, da se pred vadbo posvetujte z osebnim zdravnikom.